Burger King v Thajsku ponúka cheeseburger, ktorý nedokáže nikto dojesť
Známy reťazec rýchleho občerstvenia Burger King má svojich fanúšikov aj v Thajsku, kde nájdete niekoľko desiatok prevádzok. V konkurenčnom boji sa jednotlivé reťazce snažia zaujať novinkami, pri ktorých sa mnohí ľudia chytajú za hlavu. Burger King sa rozhodol svoju ponuku hamburgerov rozšíriť o “pravý” cheeseburger, ktorý obsahuje neuveriteľných 20 plátkov syra.
Nálož syra akú ste ešte nevideli
Videá z thajského Burger Kingu obleteli svet a ľudia si túto novinku objednávajú, aby prekonali samých seba. Na Tiktoku sa stali tieto videá virálnymi a Burger King na seba v Thajsku dokázal strhnúť obrovskú pozornosť. Tento netradičný cheeseburger dostal názov “pravý cheeseburger”, pretože neobsahuje žiadne mäso, zeleninu ani omáčku a v žemli nájdete “len” dvadsať plátkov syra. Cena tohto burgru je 109 thajských bahtov, čo je približne 2,80 eur.
Prečo je v burgri toľko syra?
Známy reťazec rýchleho občerstvenia sa vyjadril, že chce vo svojich prevádzkach ponúkať viac jedál, ktoré budú súvisieť s lokálnou chuťou. V Thajsku je mimoriadne obľúbený syr a domáci ho dávajú všade. Tvorcom “pravého cheeseburgeru” pravdepodobne prišlo ako dobrý nápad inšpirovať sa týmto trendom, a tak vytvorili burger s dvadsiatimi plátkami syra. Po tom čo sa spustili reklamy si mnohí mysleli, že ide o žart, ale prevádzka sa oficiálne vyjadrila, že nejde o vtip, ale limitovanú edíciu myslia vážne.
Aby tento nápad ešte viac podporili, zákazníci majú možnosť objednať si k burgru syr naviac. Ak by sa teda niekomu zdalo 20 plátkov syra málo, stále si môže pridať. Pravý cheeseburger sa stal v Thajsku natoľko populárnym, že niektoré prevádzky museli zastaviť jeho rozvoz, inak by hrozilo, že by nebol dostupný pre zákazníkov v kamenných prevádzkach.
Pravý cheeseburger nechutí každému
Okolo novej ponuky Burger Kingu bol taký ošiaľ, že ho zaznamenali aj medzinárodné médiá. Tie od návštevníkov prevádzky zisťovali, ako im novinka chutila. Aj napriek tomu, že “pravý cheeseburger” vyzeral na propagačných materiáloch lákavo, viacerí skonštatovali, že ho kvôli náloži syra jednoducho nedokázali dojesť.
Známy foodbloger Richard Barrow sa na soc. sieti X vyjdaril, že v Thajsku sa syr dáva na všetko a on sám syr miluje, avšak mal problém zjesť čo i len polovicu z burga. Virálnymi sa stali aj fotografie ľudí, ktorí porovnávajú svoju hlavu s veľkosťou burgra a pýtajú sa publika, ako ho majú zjesť.
Či chcel Burger King naozaj len priniesť viac lokálnosti do svojich prevádzok je otázne, faktom však zostáva, že sa mu podaril majstrovský reklamný ťah. Burger s dvadsiatimi plátkami syra bol tak možno ešte len začiatkom a v blízkej dobe nás známy reťazec s rýchlym občerstvením šokuje niečím ďalším.